Friday

Sitter och tittar på Top Model 2. Lite skönt såhär på en fredag när man inte känner sig på topp. Men det är väl något som går nu, de flesta i klassen är sjuka. Var iallafall i skolan idag. Borstade ut mina vågor jag kammade i måndags och försökte få lite form på dem. Yey! Ett kryss till.  Vi hade även service och svenska. Svenskan gick åt att alla skulle berätta om böckerna de läst. Tycker det är ganska kul att höra andra berätta om sin böcker och åsikter om dem =)

Efter skolan så va det sånglektion. Johanna och jag sjöng tillsammans idag istället för efter varann. Gick helt okej. Fast det kändes defenitivt att rösten inte vart igång på ett tag. Men "strangers in the night" kändes som att den gick bra faktiskt =) Ibland behövs den pushen, att sjunga med någon annan. Mina skor från H&M kom idag på posten :D Wie, kanske visas sedan.  =)

Och hör och häpna, våren har börjat komma till lilla karlskrona. Eller ja, innan idag då. Det var sol, nästan bara blå himmel och tre, fyra plusgrader :O Nu är det dock gråmulet =/  Naae, back to tv-tittandet.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0