Back to school

Hallå där =) 
 
Jag har helt enkelt vart så lat så jag inte orkat skriva något. Men jag gör ju det nu så =)

Idag var det tillbaka till skolan. *suck* Hela bussen va överfull eftersom alla som åker tåg fick byta och åka buss den sista biten in till stan för att det brunnit i närheten av tågstationen. Det verkligen vällde på med människor. Sen var det till att ha frisörlektion. Var inte alls speciellt pigg på det från början. Skulle rulla curles. Det blev sådär men fick upp de iallafall xD Sedan satte vi in dockorna i torkskåpet för torkning. När vi efter rasten skulle kolla om de torkat såg de ut som att Nattas docka höll på att smälta xD så va nog givetvis inte fallet men det var lite halvkul iallafall xD  Tillochmed att kamma vågor gick helt okej idag. Big surprise.  Bokade även tid för att klippa av håret  =) Eller ja, det blir ungefär axellångt hade jag tänkt mig. Så det får återhämta sig. Och så försöka få en någolunda fin färg på det, vilket är lättare när det är kortare =)

Strax tänkte jag även lägga upp bilder på de två par skorna jag köpte igår =) Finfina är dom.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0