Fredag

Vaknade och trodde det var lördag. Lade ner huvudet på kudden igen och tänkte att gud vad skönt. Nu kan jag somna om i lugn och ro. Ha Ha. Då slog det mig att det faktiskt bara var fredag. OCH att det bara var fem minuter tills jag skulle va tvungen att kliva upp.  Hmm...  Trots detta har dagen varit okej.  Det gick tilloch med över förväntan på sånglektionen. Kändes tillochmed riktigt bra. Härligt..    Efter sången blev det till att åka en sväng med mormor.. Räkna fönster. Någon slags information hon behövde till sitt jobb =).  Även en fika med kycklingröres fralla  blev det.  =) gottigt.

Fredag betyder även min tur att laga mat. Det blev till att improvisera lite. Ungefär som när man ätit något  riktigt gott hos någon annan. Man kan se och känna vilka huvudingridienser det innehåller. Sen kommer man hem. Tar lite vad som finns hemma och improvisera fram något liknande  =) ungefär så var det.  Det blev kyckling filéer med bacon bitar , clementin, banan och någon slags currysås. Till det blev det yasmin ris.  Omtyckt faktiskt  =) 

Nu blir det en stund med slötitande på tv och dator. Imorgon får vi väl se vad som händer. Ska försöka få upp lite bilder iallafall xD

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0