Lördag

Sitter och gapskrattar åt " jag vet vad du gjorde förra lördagen" . Uch vad kul egentligen.  

Idag har vädret varit nästan oslagbart fint. Gick en sväng med hästen  och mamma till mormor. Där möttes vi av mormor och morfars smått galna lilla hund. Så söt. Hon började äta gräs. Precis som hästen. Vaddå smått korkat.

Fick även för mig att räkna mina skor. Orkade dock inte ta fram exakt alla. Typ som gummistövlar, ridskor, ridstövlar , gympa skor och alla de skor som jag bara hittade en av. Ändå lyckades det bli 28 par. Inte för att jag använder alla speciellt flitigt. Men det är kul med skor. Och 28, det är ju inte överdrivet hyper många heller. (Lika bra att inte nämna de jag inte plockade fram mer xD) så nu kan jag ju lätt se vad som kan bli nästa par i samlingen xD





Har även ätit riktigt goda varma mackor. Eller varm macka. Eller , vad säger man? :S God var den iallafall. Med kyckling, curry, banan och ost.  =) Mums mums. Till det , te faktiskt. Kaffe blev det inte förrän nyss :P




                        Take Care!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skor och varma mackor. MUMMA!! :D

2009-04-26 @ 10:12:54
URL: http://sarahonly.blogg.se/
Postat av: Cicci

haha din skogalning ;)

2009-04-26 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0