Söndag

Sista kvällen av påsklovet som man kan tillbringa uppe ganska länge. Eller ja, länge och länge. För mig blir det länge xD Hihi. Dagen har bestått av övningskörning till farmor. Mat där, efterätt i form av en slags paj med jordgubbar och lite senare fika med halvfrusen prinsesstårta =)  Och vaddå go, min lilla farmor vet att jag inte brukar dricka kaffe ur kopp, utan ur mugg så hon satte fram en mugg till mig fastän de andra drack ur liten fin kopp. Sweet =)  Kaffe är godast ur mugg. De bara är så.  Skulle sedan övningsköra hem igen. Hmm.. Man kanske inte borde få panik när polisen kör bakom när man inte gjort något?  Blev smått hysterisk och pappa fick påminna mig om att det faktiskt var på vägen man skulle titta. inte i backspegeln på polisen.  Det var inte mig de va ute efter, såklart. Men ändå =)  Annars gick det förövrigt bra att köra =) Det är sjukt kul. =)  Längtar en aning tills man har körkort. xD Haha

Promenerade även en sväng med pappa. Behövdes. Imorgon känns det som att man bör ta det ganska lugnt, titta så man vet vart man har allt som ska med till skolan på tisdag. Och måla naglarna. Behövs defenitivt göras. Tror att de blir svarta minsann. Inte så svårt att matcha och sen är det sjukt snyggt. Och väldigt jag. xD  Snart dags att sova skulle jag tro. 


För ett tag sedan hos Natta. Även en bit av hennes ben kom med såg jag nu.
 Haha.  Men. Ehm, ja. Det där med nagellack är svårare än man kan tro faktiskt.
Beslutsångest på hög nivå skulle man nog kunna kalla det.  ; )


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0