Söndag

Igår blev det en sväng till Eko hallen med mormor och mamma. Vilket var en stor besvikelse. De har blivit SÅ mycket sämre där. Minsann.  God chokladdoppad mjukglass hade de iallafall. Alltid nåt.  På vägen hem stannade vi till vid en skoaffär.  Mycket fina skor. Och framför allt många höga. Men nöjde mig med ett par turkosa tygskor. Riktigt fräsiga. Mycket roligare än sådanna vita som typ ungefär cirka alla har. =) Bild kanske kommer. =)

Idag så blev det lite löslongering för alla hästarna. Och det gick fövånansvärt nog riktigt bra med alla hästarna. Tills den ena på nåt sätt råkat ta sönder en stolpe :S Men ingen skada på hästen i allfall. Och det är ju huvudsaken.

Imorgon är det då APU. Nervös? Hm, ja en aning. Som varje gång. Men det går säkert bra. Inte riktigt hundra på vad jag ska ha på mig än bara. Men det löser sig det med =) Nej , Åter till whipe out .

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Ja, de har stack ut väldigt snyggt tyckte jag :)

2009-04-19 @ 21:23:29
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0