Onsdag

Japps, onsdag igen. Två dagar kvar till helg. Spenderade gårdagen hos Natta.  En av hennes vänner tittade förbi ett slag =) Trevligt. Skrattade så jag hade ont i magen.  I like it. Nattas fisk fastnade bakom pumpen bland annat. Kanske inte så kul i sig. Men hennes reaktion var riktigt rolig. Konversationen mellan henne och hennes vän T.
N: Två av fiskarna där i har legat utanför fönstret.
T: Jasså? Överlevde dem? 
N: jaa =)
Vad jag skrattade. Nej, Natta har icke levande fiskar i sitt akvarium =) Hihi.

Tänkte nog strax fika lite. Klarar mig inte utan fika. Kan jag klara en vecka ? Hmm... kanske. Borde försöka någongång. Någon annan gång. När jag hittat motivation till det xD

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0