Jag saknar dig mindre och mindre. Jag har glömt dig en vacker dag.

Ledig måndag idag och imorgon väntar en ledig Tisdag! Något annat som också väntar är en allt annat än ren lägenhet.  Hur kommer det sig att det är så himla lätt att stöka ner men såå mycket jobbigare att plocka undan? Ja, ja.. Det blir ju fint sen iallafall. Och det finns inget bättre än att kunna gå o och lägga sig och veta att man möts av en ren och fräsch lägenhet när man vaknar dagen efter. Det är minsann fint det.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och snart krypa ner i sängen tror jag minsann.

Take Care! 

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: HELT UNDERBART! Ja, jag älskar att plocka fram vårjackorna, eller ännu bättre... Köpa (nya) fler! Haha. Lovely!



Är det bra väder där du bor också? Tycks om mina nya skoes från Björn Borg då? Do you like them? Pöss.

2012-02-28 @ 14:24:56
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Exakt! :) Då behöver man inte känna "måste jag verkligen ha den...?" Då är det SJÄLVKLART att man måste ha en vårjacka (och jag är ju inte svår så... ;)) Haha!



Vad skönt! Ja, två dagar i rad nu har vi haft plusgrader och solen skiner på nosen! JAG BLIR SÅ LYCKLIG. Jag påverkas verkligen så otroligt mycket av vädret och årstiden! Vår, sol, plusgrader gör att man "småstudsar fram" längst gatorna med ett leende på läpparna och ser människor som plockat från solglasögonen. Ett gott tecken! :)



Jag har haft en toppendag! Hur har din dag varit fina Hanna? Kram!

2012-02-29 @ 22:28:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ett alldeles utmärkt argument tycker jag minsann! Haha... Jag sprang själv på en vårjacka på H&M idag som blev "Illa tvungen" att köpas och följa med mig hem! Haha. What to do, what to do. Sätter "måste ha"-begäret igång så är det bara att lyssna! ;)



Men vad tråkigt! Hoppas du mår bättre och krya på dig Hanna! :) Det är helt galet att det är mars! Jösses... Tänk att det redan är den tredje månaden på nya året! Känns helt galet om du frågar mig.



Kram!

2012-03-03 @ 00:15:23
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0