Arg? Jag?! Nej inte då...

Ja.. Det här med tågen kulle jag skriva av mig om. Det var nämligen såhär, i onsdags skulle jag från praktiken in till en teorilektion på körskolan. Skulle ta tåget vid 4, va i stan vid 20 över och då ändå ha 50 minuter innan lektionen började. Tåget inställt, men en ersättningsbuss skulle komma. Det gjorde den, efter tio minuter! Och kör den då? Nej. Den står där och inväntar på ett svar att det är okej att åka. Klockan blir 16:35. En annan buss kommer som ändå går till stan. Överfull. Det fick inteplats en endaste människa. Så då ringde jag min pappa. Han fick köra och hämta mig. KÖRA en kvart , tjugo minuter för att HÄMTA mig på grund av att tågtrafiken inte går som den ska!! Tur i oturen var en klasskompis på den teorin med, så jag kunde ringa henne så att hon kunde säga till att jag kom så fort jag kunde att de inte skulle låsa dörrarna. 

Och så uppmuntrar de folk till att ta tåget och bussen. Ja, det kanske folk hade gjort. OM TRAFIKEN GÅR SOM DEN SKA SÅ ATT MAN KOMMER I TID!!

Uch vad arg jag är över detta.... uch..

Take Care! 

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

ja det mums med te ;D händer idag(måndag)?

2010-11-22 @ 00:33:43
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: liindblaads

men cheesburgare är med gott :D

2010-11-22 @ 20:33:27
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0