1 Januari 2010

Nytt år! Herrejössanes. Nyårsafton var i allafall trevlig. Vi firade med samma familj som alltid =) En trevlig liten tradition. Lägger upp bilder på maten och berättar mer om det imon kväll tror jag  = ) Efter att de åkt så idag runt 4 så har jag bara tagit det lugnt. Välbehövt! Lade en inpackning i håret och ansiktsmask i ansiktet. Såg ut som ett ufo men det får man väl ta. Haha. NAglarna är nymålade med. Gula blev dem denna gången.

Imorgon väntas jobb och kanske om jag har tur en sväng på stan med en viss Natta, som dessutom fyller 18 idag! hipp hipp hurra för henne :D 

Nej, nu ska jag nog börja dra mig mot sängen och uppdaterar imorgon istället. Ska minsann bli bättre på att skriva, lägga upp bilder och sådär. För min egen skull.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0