19 Februari

Nästan precis hemkommen från mormor&morfar. Först pizza, sedan tårta. Dagen till ära blev det kebabpizza som delades med mamma. Inte för att vi orkade äta upp den ändå men :D haha.

Idag har ändå varit helt okej. Trots att jag missade sovmorgonen. Åkte till skolan vid 8 och rullade permanent. Jag var inte nöjd med rullningen eftersom jag brukar rulla med de tjockare spolarna men den var ändå godkänd så de va ju skönt. På lektionen klippte läraren Natta. Kort blev det. Och skitsnyggt! Att människan vågade förstår jag inte riktigt. men det var riktigt snyggt! På eftermiddagen tvättade vi varandras hår, skrev samhällsprov och slutade sedan. Gött!

Tror även jag packat istortsätt färdigt. får hoppas på det iallafall.


Take Care!

Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Jag ska till Göteborg för att gå på en middag, shoppa och träffa kompisar :D

2010-02-19 @ 20:57:29
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0