Fredag

och så var det fredag igen. Dagen invegs med prov i hantverksorientering. Tror jag åtminstone det va. Haha vilken koll man har. Sedan lunch i kapprummet då vi kör våga vägra skolmaten med vår lilla kyl och micro. Så dagen till ära blev det en bit av gårdagens lasange till lunch. Inte helt fel. Efter det var det dags för sminklektion. Jag gillar de lektionerna. De får mig att känna mig glad och lite hemma. Även om sminket skolan använder sig av suger väldigt hårt så är det roligt. Minsann. En samhällslektion senare stannade vi och pratade lite med dem som kommer imorgon till skolan. De ska ha någon slags balfrisyr. Alltså blir det skola även i morgon lördag. Från halv ett och några timmar framåt.

Efter skolan klev jag ut i vårsolen. Skönt! iklädd mina randiga solbrillor gick jag och mötte upp mamma för en glass på glassiären innan vi åkte hem.  Nu väntar sängen. Är sjukt trött och min röst är fortfarande som en femtonårig pojkes. Målbrottsaktig. Hicka och hosta samtidigt när man låter såhär är förresten ingen hit! Man låter ungefär som en pipleksak. vackert. Njaaae..

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0