18 September, 2009

Fortfarande inte riktigt frisk och det spänner något fruktansvärt i tänderna. Var hos tandläkaren igår och de fixade med tandställningen. Smärta. Iallafall.

Igår klippte vi på lektionen med. Kändes så fruktansvärt skönt att jag äntligen fattade. Förstod hur man skulle hålla passén och allt de där för att få rätt effekt på håret. Det är ju SÅ mycket svårare än vad man tror. Första gången vi skulle klippa enligt de klippsättet, alltså innan i veckan förstod jag verkligen ingenting. Så igår gjorde jag om alla indelningar och började om. Tur det. Klarade lektionen till och med utan att bli arg, irriterad och få yttligare ett argt utbrott och klagat för Natta hur fel allt gick. xD Haha. nej hon har det minsann inte lätt den människan kan jag väl säga.

Idag spänner det fortfarande något fruktansvärt i tänderna, om inte värre än i går. Men ska snart ta mig ut till hästen och rida en runda. Härligt. Senare ikäll kommer även Cicci en sväng. Trevligt.

Imorgon blir det till attgå upp rysligt tidigt. 5 ringer klockan. Strax efter de beger vi oss ner mot kristianstad hållet och mamma och jag ska sitta som domaresekreterare hela dagen. Med andra ord, över varma kläder behövs. Jag ska minsann ha vinterjackan med mig. Frusen som man är. mössa låter inte heller fel. xD   Det har ju blivit så fruktansvärt kallt ute. Speciellt på morgonen. Man tror ju att fingrarna ska bli till istappar den lilla lilla stunden som jag behöver vänta på bussen. Uch! Nej, tumvantarna ska nog snart plockas fram minsann.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0