Vad är väl en bal på slottet. . .

Tröttare än tröttast! Igår slängde jag upp två balfrisyrer på två väldans fina vänner. Följt av typ full rulle på salongen hela dagen. Väldigt, väldigt roligt!  Begav mig sedan till stan för att möta upp några vänner och göra oss iordning för kvällen. Riktigt trevligt med tre av mina frisörtjejer. Ut på resturang medan de adra var på bal. Jättegod mat. Natten spenderades ute. Inte den roligaste utekvällen jag upplevt. Men ändå..

Kom hem sent, sov ett par timmar och begav mig sedan iväg till salongen igen. Där vi gjorde lite håruppsättningar till en liten visning åt en butik. Nu är jag så trött så hälften kunde vara nog och funderar allvarligt på att sova en liten stund.. haha.

Later!
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Klart jag har koll! Jag har stenkoll på er som läser min blogg! ;) Haha... Märks det? Nej men som du, som ofta kommenterade min blogg så känner man igen bloggadressen och namnet, och så märker man när ni inte kommenterat på länge. Kommentarer och ni som läser min blogg betyder så oerhört mycket för mig! :) Jag är så tacksam.

2011-06-01 @ 11:14:34
URL: http://www.detvarmindag.se
Postat av: Jakob Andersson

Och dessutom... Tack snälla för din fina komplimang! :) Kram.

2011-06-01 @ 11:15:19
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0