Saker ska bara fungera

Blir så jäkla trött på min dator. Den är verkligen som en tickande bomb typ. Bara en tidsfråga innan den slutar starta överhuvudtaget. Den lägger av hur många gånger som helst under bara en kväll. Liksom bara slocknar. Eller så bara helt hux flux lägger internet av. Och då måste man starta om datorn för att få igång internet igen. Det hade nästan varit kul att bara slänga den rakt i väggen. Men bara nästan..

Nästa stora inköp får väl bli en dator kanske. Om man börjar spara lite. Haha.

Men man blir ju så trött på när saker inte fungerar som det ska. Speciellt när man sitter mitt uppe i ett skolarbete och helt plötsligt så dör datorn och man får börja om med timmars jobb liksom. Surt.


Nu ska jag bege mig mot sängen faktiskt.
Take Care!

Kommentarer
Postat av: william

ska också bege mig mot säng;D



SV; visst var dom grymma^^

2010-10-21 @ 22:34:25
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0