Omgjort

Förra onsdagen åkte min mamma till Frankrika för att vara där tills i söndags då hon kom hem igen. Under tiden hon va borta tapetserade vi om i vardagsrummet och gjorde iordning. Utan att hon visste om det. Snacka om att hon blev pafff när hon kom hem.


 

Måste säga att jag älskar tapeten. Den är i hela rummet. Helt galet snyggt blev det. Med blankvita möbler och noga utvalda detaljer. Haha. De har mamma åtminstone mamma fått lägga sig i lite med.





På den blankvita tvbänken har vi några ord stående. Detta är ett av dem. Tycker det är jättefint faktiskt.

Så detta var lite vad jag pysslade med onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag förra veckan. Nästan alla vakna timmar. Haha. Vi fixade även i ordning i hallen. Klädde om en kudde eller sittdyna eller vad man ska kalla det med. Målade orden, skruvade ihop ett tvbord och en tvbänk. Lite sånt smått och gott blandat med att laga mat och göra en uppsättning på en. Mycket att göra, kanske inte så konstigt att jag lyckats bli sjuk egentligen.


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0