23 Januari 2010

Jag måste nog vara en av jordens segaste människor. Nästan iallafall. Denna veckan kan jag iallafall skylla på att jag inte mått bra. Haft ont i magen, mått illa och huvudvärk. Det är väl nån skit som går nu med tanke på att många mått lika dant.

Har precis varit ute och tittat till hästarna. De låg ner och sov i snön nästan allihopa. Bara en av fyra stod fortfarande och åt. Riktigt kallt ute, tur att de inte blåser bara. Hade blivit rätt mycket kallare då med den klarblåa himmelen med.

Senare ska jag slänga ihop någon form av cheesecake. Tror det blir i portionsförpackning om man säger så. Gott! Bilder kommer. Man får passa på nu i helgen för måndag börjar "smalveckan". Nej det är inte så allvarligt som det låter. Det är bara för skojs skull och för att se hur pass mycket nyttig mat som faktiskt är god och bra för en att äta. Det har absolut inget att göra med att gå ner i vikt och sånt. Absolut inte! Utan bara av ren nyfikenhet.

Nej nu ska jag nog sätta mig och spela lite piano eller något en stund innan huvudvärken slår till igen.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Yes jag älskar också den blåa härliga färgen :D

2010-01-23 @ 18:24:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: simone

Hej gumman! hur är det med dig? Tyst från dig i helgen :D

2010-01-25 @ 12:29:36
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0