Tisdag 19 Maj

Sitter man här igen då, med ansiktsmask som gör hela ansiktet stelt ungefär.  Idag så var det nationella prov i matte A. Det kändes inte som det gick bra. Får väl se helt enkelt. Efter det, lite frisörlektion med Nils, sedan lunch och sist idrott. Lite jobbigt med lunch i skolan nu när jag inte kan äta riktigt, så satt i kapprummet och käkade youghurt med tesked sedan istället = )   På idrotten var det lite olika "lekspel" eller vad man ska kalla det. Saker med boll iallafall. Typ som fia med knuff på nåt annorlunda vis, utmaningar och träffa en basketkorg var också involverat. Även doppboll på slutenden. 

Efter skolan tog Natta och jag tåget hem till henne. Fast körde runt Maxi på vägen och köpte ben&jerry. Mumsit! Den åts även den med tesked, framför twilight, såklart! Fick se väääärldens sötaste små dunfluffar till kattungar. Den ena var typ nästan kyckling gul. Den andra mer svart. De har inte öppnat ögonen än , utan piper och är så söta.  Men men.

Imorogn blir det sovmorgon till ett närmate bestämt. Då blir det till att ha permanentmodell och även prata med tjejen Natta och jag ska göra balfrisyren på. Så det blir nog bra i slutenden.

Nu tänkte jag i ärlighetens namns hoppa i sängs faktiskt. 

Take Care!

Kommentarer
Postat av: cicci

va, hade inte du det förra veckan? kram

2009-05-20 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0