Frustrerad, arg, förvirrad (varning för jobbigt inlägg...)

Är en aning förbannad, arg. Kalla det vad man vill. Folk omkring mig har tyckt att jag är smått udda som har velat gå till tandläkaren, verkligen hoppats på att jag ska få gå dit. Av den anledningen att de ska dra ut fyra tänder innan de sätter in tandställningen den 3:e Juni. Anledningen till varför jag önskar att det inte drar ut mer på tiden är för att det redan gjort det. I flera år.  Mina tänder har alltid varit märkliga. Växt långsamt, eller för fort. Inte ramlat ut när de skulle och så vidare, har aldrig haft en riktigt "glugg" typ. Inte mer än den som alltid är där. På grund av att det tagit tid för de nya tänderna att växa ut och att de inte drog ut mjölktänderna som var inna än tidigare så har tiden rasslat på. De började prata om min tandställning låångt innan de pratade om min kompis. Hon har både haft sin tandställning i ungefär 1,5 år och sluppit den och springer nu runt med fina tänder.

Idag var pappa med min lillebror hos tandläkaren och kollade även hur det var med tiderna för när jag ska dra ut mina fyra tänder, eftersom vi inte fått några papper hem om när. Inga tider inbokade. Imon är det en månad tills tandställningen ska in, och de har inte dragit några tänder. Hur funkar det?! Jag blir så arg. Nu har de iallafall bokat in tre tider, de vet inte om den sista behövs men det var bäst att boka in den med. Fick de första, närmsta tiderna de hade. Alltså börjar de dra ut nästa fredag. Detta kanske är en småsak att bli arg över egentligen. Men nej, det gör mig arg. Speciellt med tanke på att de redan från början sagt: Nej, ingen tvekan om saken att du behöver tandställning. Uch!


Fått ur frustrationen en aning nu iallafall. skriver något vettigt senare när humöret stigit igen...

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Emm

kolla in min blogg och ge mig tips på vad jag kan blogga om :) tack på förhand http://metrobloggen.se/johnnson

2009-05-05 @ 19:08:43
URL: http://metrobloggen.se/johnnson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0