FörstaMarsTjugohundraNio

Idag har väl inte vart en överbra dag. Mått illa och haft ont i magenså fort jag ätit. Allmänt hängig och halvsjuk med andra ord.. igen. Det känns lite som att man aldrig hinner bli riktigt frisk, det finns ingen tid att stanna hemma  några dagar från skolan för att vila upp sig och blir riktigt frisk. Så typ hela klassen går runt och är halvsjuka, eller helsjuka och förmodligen smittar man väl bara varandra. Men men, That´s life.  Följde med mamma för att handla idag. Det är på något sätt ganska roligt tycker jag xD både att gå runt o kolla på mat ( :S ) och att packa ner allting i kassarna  xD Udda men sannt xD  På vägen hem utbristet mamma : "Varför kör jag?! Du kan väl köra?!" och så stannar hon när vi kört in på en lite mindre väg, sätter dit "Övningskör"´s skylten och vi byter plats så fick jag köra hem.. Det tycks oftast bli så att jag lyckas ha högklackat på mig när jag  ska köra bil med mamma. xD

Imorgon, skola. Igen. Försöker intala mig att det är en ny vecka, nya möjligheter. MEn hm.. jag vet inte hus pass bra det går xD   Veckan känns ganska fullspäckad :S  Måndag: Natta följer med hem, ut till hästarna och förmodligen plugga?  Tisdag: klippa mig, plugga, ridlektion . Onsdag: Curlesprov.  plugga, och så skulle mamma ha hit folk på kvällen. Torsdag: Matteprov, plugga, ridlektion. Fredag: schamponeringstest(!)  Jag fattar ingenting av det, dessutom.  men men, de löser väl sig =) om våren bara kan slå till med full kraft nu så äre iallafall nåt positivt xD  

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0