Tolv minuter i nio

Sitter o tittar på reprisen av melodifestivalen. Det känns som att man kan slå fast sin åsikt andra gången man hör låten.  Ingen av låtarna var överbra enligt min årsikt. Men det är modiga människor. De som vågar vara med =)  

Annars idag har jag klippt både pappa o lillebror, kört lite bil, gjort kladdkaka, städat på rummet och gjort abolut ingenting =) En helt okej söndag. Fastän det känns som det finns så mycket mer som skulle behövts göras. Snart tänkte jag  gå o sova. Vart heltrött hela dagen.

Imorgon så är det skola igen. En aning nyfiken på hur målandet gick för några av klasskompisarna som målade färdigt i fredags. Återstår att se i morgon =) Det blir även att möta upp lillebror för att äta och sedan hitta en tidig födelsedagspressent till honom. Bättre att han får vara med o välja än att jag väljer nåt som han senare kommer på att han hatar =) 

Nej, nu väntar sängen. Go natt  =)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0