En liten stund innan fyra

Har vart hemma en stund nu, men vart för seg i hjärnan för att orka göra något speciellt. Klippning för första gången idag då. Har bara klippt korthåriga människor innan, så att klippa ett långt hår, helt spikrakt gick knappt. Inte än i allafall. Får skylla på att fingrarna är väldans snea xD men det löser sig väl till slut. Allting har ju sin tid sägs det. Får hoppas på det helt enkelt.  Så efter en hel del frustration och diskreta utbrott och att stackars Natta fick springa fram och tillbaka från sin docka till min för att kolla och sen springa tillbaka igen XD Hon är allt bra hon ibland. Speciellt på att framkalla skrattattacker. Eller vad säger du  Natta? xD  VI satt säkert o gapskrattade i minst fem minuter. Vår svenska lärare som gick förbi,  måste trott att vi går på nåt. :S xD

Sedan var det gympa. Boot  Camp eller nåt liknande kallades det typ. Jobbigt. Speciellt för en så otränad människa som jag. Nej jag vill ändra på det. Vill ha kondition, styrka och känna mig vältränad. Och jag tror att jag snart har orken att ta tag i det.

Om sju minuter börjar Top Model :D Gamla avsnitt. Men ändå =) Återkommer senare ;P

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha x) det går ju bra jag ropar ju på dig med x) jag vilken jävla skrattattack x) hahaha kan fan skratta åt det nu med hur kunde jag göra det liksom är fan störd! :P

2009-02-10 @ 17:27:15
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0