Dan före dan. . .

Det är dagen innan julafton. Och för en gångs skull känns det nästan som att det verkligen är julafton imorgon. Det är den dära pirriga känslan som man hade när man var liten. Hoppas bara snön ligger kvar imorgon med.

Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt, en hel del att fixa. Några julklappar ska fixas till de sista. Ska slänga ihop en slags tårta med. Och göra mig halvt iordning. Haha. Vet dock inte ifall vi ska öppna alla paketen från familjen på morgonen eller bara öppna ett eller två. Vi har haft båda som "tradition". Det beror väl lite på hur ivrig lillebror är. Haha.  Vid lunch traskar vi upp till mormor&morfar. Lunch, lutfisk och fläsk. Dock skippar jag fläsket. Inte riktigt min grej. Efter lunchen vandrar vi hem igen. Oj vad vi vandrar då. xD  Då ska iallafall ALLT de sista fixas. Man gör sig i ordning och allt sånt. För klockan tre kommer mormor&morfar, farmor&farfar och farbror. Då blir det fika framför Kalle Anka och det där. Efter det blir det julklappsöppning följt av julbord.

Jag älskar verkligen julen. Det är så kul att se dem bli så glada! =) Det är nästan roligare att ge än att få skulle jag vilja säga. Ska försöka fota mig igenom dagen med xD Alltid kul att titta på i efterhand liksom =) Nej, nu väntar sängen!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det brukar sluta så :D hoppas julafton har varit bra!

2009-12-25 @ 00:40:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0