Torsdag, 9 April

Idag har det inte hänt så mycket över huvudtaget. Var hos tandläkaren. Får min tandställning i överkäken om en sisådär 2 månader :D så under de närmsta 8 veckorna ska 4 tänder dras ut. Kommer bli nervös så fort jag får den första tiden till att börja dra ut dem. Haha xD men ändå skönt. Att nu är det på riktigt. Det är inte bara prat att mina tänder ska fixas någon gång. De ska verkligen fixas! :D

Såg även en nyckelpiga idag =) trodde det var skräp på min jacka först. Men det visade sig att det var en röd liten nyckelpiga. Dock var den väl inte riktigt äkta. För den hade bara tre prickar.  Stackarn =)   Blev för övrigt tyvärr ingen Thaimat. Ebbsan var sjuk. =/ Tråkit men sannt.  

Påskharen har kommit lite tidigare i år :D Eller aa..   i form av påsk godis av både farmor&farfar och mormor&morfar  =) Trevligt :D Imorgon hoppas jag på fint väder. Eftersom det är långfredag hoppas jag hinna med massvis xD hellst rida två av hästarna, klippa lillebrors lugg, slinga mammas hår och gå en sväng till mormor&morfar .  =) Kanske bör sova snart så att jag hinner med allt xD  




Från Lager Haus , och jag älskar den xD





Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0