Måndag, 6 April

Hallå där.  

Dagen har bestått av APU på en salong inne i stan. Det var en väldigt liten salong så det fanns inte så mycket att göra. Men man lär sig en hel del iallafall. Sätten de klipper, indelningarna vid färgning och så vidare. Det var trevligt och lärorikt tycker jag. Precis som det ska vara. =) 

Igår bestod av hästtävling. Dagen blev väl inte riktigt som det var tänkt. Jag skulle egneltigen skrivit domarens komentarer och Natta skulle visat siffror. Istället fick jag visa siffror och Natta hamnade i kiosken. Och så typiskt. När det vart vår i dagarna som varit så klart vart de blåsigt, kallt och molningt igår. Satt ute från lite i tio till strax innan fem. Händerna pendlade mellan att vara blåa till att vara blålila och till att ha knallröda fingrar på med. Men men, så kan det gå. Det var mycket fina hästar iallafall.

Imorgon så hoppas jag på fint väder. Behöver både ut med hästen en sväng och ska förmodligen gå en sväng med en vän =) Tror trots allt att det börjar bli vår. Har faktiskt fått en del små fräknar på fötterna (mobbat, I know)  från när jag hade ballerina skor några dagar i slutet av förra veckan. Det måste vara ett vårtecken XD eller så är det bara ett önsketänkande för att jag vill vandra runt med mina ljusgula tygskor, upprullade jeans och en glass i handen från glassiären. Mmmm... Ge mig! =)

Bara för det ska jag avsluta med en bild men glass från just glassiären. Inget klår de glassarna. Det är lite halvudda smaker att välja bland med =)  Vad sägs som typ kanelbulle, nutella eller kiwi?  xD  Kiwi ska defenitivt prövas... Någongång.  =)




just här fick det bli marängswiss(stavning, what ever ;P  ) och after eight =)  sjukt gott. Bakom syns även Tesses halvätna glass xD Och en bit av själva Tesse med för den delen. =)



Nejj, nu väntar sängen trots allt. Är så trött så jag orkar inte ens gå till den xD Ännu mindre orkar jag tvätta bort sminket. Men men.. Det är väl bara att ta sats och skynda sig så man får krypa ner under täcket och vakna utvilad imorgon. Eller ja, förhoppningsvis utvilad =) .  Oj, nu skrattar min lillebror som en handikappad smurf med.    Aja,  Godnatt!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åhh Glassiären.... dregglar

2009-04-07 @ 13:25:37
URL: http://sarahonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0