Fredag, 17 April

Något som stör mig en aning är att inte alla verkar tänka logiskt. Är det i stort sätt en hel klass som sökt samma matte B kurs på sitt I-val, skrivit exakt samma kurs på pappret. Och alla sätts i typ två olika grupper förutom en, som är i en helt egen mattegrupp utan någon i klassen. Den ena är ju självklart jag. Jag vill verkligen inte läsa en kurs helt ensam :O Nej, det är inte snällt. Vi skulle fråga om det gick o fixa. Så vi frågade hon som har hand om sådant. Trodde vi. Hon skickade oss istället till schemaläggaren. Så då satt vi och väntade i den lilla kön som var utanför hans rum. Precis när det var vår tur skulle han på möte. Så han stack. Kvar var vi, fortfarande med våra frågor, men inga svar. Får gå tillbaka dit på Tisdag. Hoppas det löser sig. Annars är det ju som värsta mobbningen. Och inte ens av klassen. Utan då äre skolan som mobbar ut mig från min klass. -.- * Suck! *

Veckan har bara rullat fram. Nästa vecka kommer inte bli lugnare precis.  Men , men =)  Idag var det frisörlektion igen. Vågor är verkligen SÅ inte lätt. Men det SKA gå. Tillslut, någongång. 

Fredag betyder nu även att jag lagar maten. Fläskfilé gryta med yasminris. =) Omtyckt, Faktiskt. xD  Har även slängt ihop en äppelpaj. Såklart. xD  Slötittat på både Talang, Berg flyttar in och och Singing bee. En helt vanlig fredag alltså.

Imorgon blir det iväg en liten tripp med mormor&morfar,mamma och kanske lillebror. Trevligt. Fastän jag inte känt mig helt hundra idag. Men men. =)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0