Don´t worry, be happy..

Hade jag haft en kalender så skulle jag satt en stor smileys över idag. Jag älskar när dagar blir sådär fantastiskt bra utan någon större anledning. Bra dag på jobbet, trevliga kunder, roliga saker. Solen sken in genom fönstret och på lunchen hann vi med årets första glass på torget. Med solbrillorna på. Såklart. När man känner hur solen verkligen värmer genom jeansen då vill man verkligen tro att våren är på väg med stormsteg.

Har väldigt många bollar i luften just precis nu, och det är egentligen då jag trivs som bäst. Mycket roliga saker som ska planeras och göras. Massvis av roliga spektakel.

Nej minsann, åter till alla tusen grejer. Diska, laga färdigt maten tills imorgon, tvätta håret, fixa min garderob som just nu håller på att spotta ut alla kläder över halva lägenheten och gulla lite med hamstrarna. Så jag har nog att göra en stund till innan det är dags att sova. Haha.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0