Time goes by..

Ja jösses vad tiden går. Jag har hunnit ta studenten. Börjat jobba. Studentveckan var den bästa någonsin. Samtidigt saknade jag min klass innan vi ens sagt hejdå. De är så fina hela bunten. Vi hade den största lastbilen, med rökmaskin, DJ och galet hög och bra musik. Det bästa humöret och sällskapet. Fy f*sen vad kul vi hade.

Nu tillbringar jag dagarna på min arbetsplats. Det känns så himla bra att få jobba med de jag utbildat mig till och samtidigt tycka de är så himla kul. Det känns verkligen som jag hamnat rätt. Ska skriva om studenten nån dag tänkte ja. Så jag har att blicka tillbaka på.

Nu ska jag hoppa i sängs. Det är trot allt tisdag imorgon. Då väntar ännumera jobb = ) Men jag klagar defenitivt inte! =)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0