Inte min dag idag?

Dålig på att skriva och uppdatera och allt det där. MEN! jag har haft annat för mig. Och inte har det varit någon speciellt intressant heller. Nej, för jag har pluggat körkortsteori. Det mesta i mitt liv handlar typ om det just nu. Jag vill ha det där jä*la körkortet. Nu.  Nej men så fort som möjligt. Men det känns hela tiden som om jag har massa kvar. Ju mer jag pluggar destu mer förvirrad blir jag. Nästan. Förutom just när jag kör. Då känns de som om jag kan de jag behöver. Gaaaaaah...

Idag har jag dessutom skottat hos mormor. Det kändes åtminstone ganska duktigt. Till jag ramlade och slog i handleden. Sen hemma skulle jag gå förbi trappen. Slår i den i trappräcket, självklart inte med flit. Självklart var det andra handen. -.- Så nu gör den ena handleden ont och fingrarna på den andra handen. :S 

Det är inte min dag idag..

Take Care! 

Kommentarer
Postat av: nicklas

tack för din fina kommentar! nej precis, ska inte sluta vara jag, det jag har, har ingen annan så är det :) jag ska bära huvudet högt, skiter i resten :)

2011-01-06 @ 22:01:52
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0