Fredag

Inte hänt så myckt utöver det vanliga idag häller. Kattsingen med. Haha. Lagat mat tillsammans med lillebror. Med datorn i köket och spotify på. Både sång och dans och såklart, en hel del matlagning. Haha.

Imorgon händer det lite mer olika saker. Blandannat fira en klasskompis. Nu snart tänkte jag sova för jag är trött. Imorse väcktes jag av en halvt hysteriskt hund som hoppade på mig.

Och! Jag har sådan träningsvärk, tror jag, i rygg och armar. Helt galet!! Kan inte lyfta armarna knappt :D haha.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

heeh nee ja förstår hur du menar :O har med haft den känslan innan, sen fick ja min frisör ich han släpper ja inte :P han har ju fått erbjudande att jobba på bobbys frisörsalong av självaste bobby :P sen så känner han VD för scwartkopf (stavning)

2011-01-08 @ 13:47:11
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0