If you have a bad day. . .

Jag har verkligen en dålig dag idag. Det började redan i morse. Ingen is på utsidan av bilen. Men nog fick jag skrapa INSIDAN av framrutan. För där satt det istappar. :S Liksom. Istappar? hur troligt är det? Sen körde jag och lämnade lillebror och körde in till stan. Inget konstigt där. Gott om tid. Fanns inte en enda parkeringsplats där man brukar försöka parkera. Inte EN ENDA! Så jag tänker att a jag får väl ta att det kostar typ 70 spänn att parkera i parkeringshuset en dag då. Nej då vill inte automaten. Så jag får köra och ställa bilen på andra sidan av stan. När jag kliver ut bilen börjar det snöa. Mycket. Kuuul!!!!

Inte..

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0