trött inlägg

Nej nu börjar ögonen gå i kors nästan. Sängen väntar. Ska bli så jäkla skönt att sova! Galet! Eller nej, inte just att sova. Men jag gillar känslan när man är sådär jättetrött, man har precis fått upp lite värme under täcket och försöker värma upp sina frusna tår(mina tår är nästan ALLTID kalla.), samtidigt som man känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre och till slut bara slå igen. Man vet att snart somnar man, men vet även att när man vaknar kommer man inte att komma ihåg hur det egentligen gick till att man somnade. Vilken var ens sista tanke innan sömnen tog över? Haha. Jag är inte störd egentligen, jag har bara otur när jag tänker. . . ;P

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0