Tjejkväll!

Igår mådde jag verkligen sjukt dåligt på morgonen. Jag visste inte riktigt ens hur jag skulle klara skoldagen. Men det gick tillslut. Tjejerna piggar upp en. Och ja, de mer eller mindre bestämde att jag skulle följa med iallafall. Haha. Så efterskolan begav några och handla mat och vi andra godis och hyrde film, som vi aldrig ens hann se. Sedan körde vi hemom här och hämtade grejerna jag behövde och sen ner mot Natta.

Där lagade vi och åt tacos. Med både kyckling och köttfärs och utan ost. Den glömde vi, så den stod kvar på diskbänken medans vi åt. Pucakde tjejer. Haha nejdå. Massa tjejprat. En helt toppen tjejkväll helt enkelt. Sen satt vi och mumsade på ca 2 kg godis + chips. behöver jag ens säga att vi inte åt upp det fast vi var 7 stycken? Haha.

På vägen hem, mitt i mörkret så kör vi fel med. Jag, som borde hitta glömde titta på vägen sen när vi kommit upp först på rätt väg. Haha så Jonna körde fel. Och med två andra tjejer i en bil bakom som bara följer efter. Så vi fick vända, och skulle köra där Jonna sa. Och då hamnade vi med fel. haha. Tillslut! Hamnade vi rätt. Så närmare halv ett hoppade jag i sängs.

Sjukt goa tjejer och en sjukt trevlig kväll! Det ska lätt göras om, många gånger!

Later ;P
Take Care!

Kommentarer
Postat av: ♥piinkpiiercing - the one and only♥

allt bra idag då? ^^

2010-09-21 @ 11:30:27
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Postat av: ciiz

snygg header du har :)

vart är de någonstans?

2010-09-21 @ 12:53:29
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0