Tell me, do you feel the pressure now?

Hemma igen från *trummvirvel* gymmet! Det var galet roligt! Så nu jäklar blir det till att komma i form och mår bra. Hahaha. Lycka till till mig :D Nej men det kommer bli bra. Stärka ryggen lite och sådär. Great.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan sätta mig en liten sväng framför pianot. Öva lite på en låt jag fick på sånglektionen i fredags. En lite jazzig låt. Sjukt. Men den är lite ball ändå, även om inte Jazz kanske är det jag lyssnar på egentligen. Haha. För det är det verkligen inte.


EHm.. Ja. Kaffe, sedan lite sång framför pianot. (Resten av familjen borde kanske få öronproppar eller nåt. Haha. Men de har inte klagat så.. )


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0