Stockholms tripp

Tjenna! Haha.

Jo i fredags efter skolan körde vi upp till Stockholm familjen. I kalmar mötte vi upp den andra familjen vi skulle åka med. Vi kom väl upp till Stockholm strax efter elva på kvällen. Då hoppade vi i sängs ganska direkt för att dagen efter var det minsann ingen sovmorgon. Nej då stod shopping på schemat! Ska ta kort på allt nån dag. Blev iallafall ett par skor, byxor, väska och linne om jag inte minns fel. På kvällen tittade vi på Blue Man Group. Det var det sjukaste jag sett, jag kan inte ens säga vad det var jag såg. Blåa män som var överallt och ingenstans samtidigt? Helt sjukt. Ska försöka sammanfatta det i ett eget inlägg. Om det går. Haha. På söndagen påbörjade vi hemresan och det var skönt att komma hem även om det var sjukt roligt i Stockholm. Nu ska jag fortsätta se på idol.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0