Onsdag

Kom nästan precis hem från praktiken. Efter en låååång dag med typ en hel del huvudvärk faktiskt. Men det har varit kul med. Jag trivs. Lunchade med Natta. Som varje onsdag och typ alla dagar. Haha. Kebab blev det idag. Det värsta jag vet när man ska äta ute är att man får så mycket mat! Man äter typ högst hälften. Slöseri. Man borde kunna beställa en halv portion. Mycket bättre. För sen får man så dåligt samvete om man ska lämna massa mat ...

Och tågen blir jag knäpp på.. Så sur. Skyndade mig mot stationen, kollade på klockan. Ökade stegen. Jág skulle nog hinna. Kommer fram, trycker ut min biljett och skyndar ut. Då hörs i högtalarna att tåget är en halvtimme sent och precis då börjar det ösregnar. Fuck it! Men men. Jag kom ju hem tillslut iallafall..

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0