Onsdag - praktik

Hemma från praktiken. Käkat kebabtallrik och bytt om till myskläder! Ja minsann. Det är väl så det ska va. Haha.
Lunchade med Natta, precis som varje onsdag och resten av alla vardagar. Haha. Men vi ar så snabba på att käka så vi hann med en fika på Kontan med. Kladdkaka. Mums!!

Klippte lillebror på salongen med idag. Det gick rätt bra må jag säga. och  jösses vad jag fick hålla mig för skratt när han utbrister : Ljudet av din sax får mig att bli sugen på.. Ja, knäckebröd. 

Eeeh? okej? Hur tänkte du nu tänkte jag och fortsatte klippa. Knepig människa det där. Haha. Åkte med mamma och lillebror hem. Eller nej, de åkte med mig. Jag körde.

Nej nu ska jag kila ner till köket och ta mig en kopp kaffe!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0