Här skulle det egentligen vara en fyndig rubrik

Borde börja göra mig iordning och dyka i sängs. Imorgon väntar praktik. Ingen aning om varken vad jag ska ha på mig, vad jag ska ha med mig för mat eller något annat heller för den delen. Haha. Kanske ska ha lillebror som klippmodell imorgon. Beror lite på hur deras schema för dagen ser ut. Vi får se helt enkelt.

Fick min efterlängtade film idag med. Så får väl se om jag tar mig en koll på den imorgon kväll med. Så jag har något att längta efter hela dagen. Haha. Gäsp..

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag älskar hattar! ja i min stad blåser det också alltid, så jag får alltid gå runt med en hand på huvudet typ om jag ska ha hatt! haha



2010-09-08 @ 18:42:07
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0