And here we go again

Säger alltid samma sak, varje gång de har spänt tandställningen. Alltid. Jag hatar den och vill bara lägga mig i en hög på golvet och gråta. Det gör så ont. Jag överdriver inte. inte det minsta. Som så många verkar tro. De känns som om jag sprungit in i en betongvägg med käken. Typ. Fast gånger tjugo. Man kan inte äta, inte tugga, knappt ens nudda tändern. Flytande föda eller iskall glass är typ det enda man får i sig. Det gör en så trött. Trött och typ matt. och snurrig. Man känner inte hunger men ändå känner man sig bortdomnad typ. Jag gillar inte känslan. Så nu går jag och lägger mig. Hoppas att jag får sova. Imorgon är det en tidig dag. Klockan halv 6 är det dags att hoppa upp. Under morgondagen väntar även en sånglektion.

Dessutom är mitt hår verkligen toklockigt just nu och jag vet inte vad jag ska göra med att. Men det är väl ett bekymmer för imorgon. Haha.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0