Living life inside a dream, time is changing everything

Jag gillar inte riktigt dagen man ställer om klockan. Blir trött på så konstiga tider då. haha jag tror jag varit trött sen 5 ungefär. Nyser som jag vet inte vad med. Tror jag beger mig mot sängen strax.

Har ändå hunnit med sjukt mycket idag känns det som. Övningskört bland annat. Vi har ställt ut hästsläpet i gräsmattan så jag kan öva lite på fickparkering. Ska nog fortsätta med det om jag hinner i morgon. Lika dant övat dragläge i vår uppfart. Det gick med bra. Kul.

Känns rätt sjukt att höstlovet är här nu. Inte för att det känns som om jag har någon ledig tid men ändå. Har saker att göra istortsätt varenda dag. Att bara sätta mig ner och andas en stund finns dock inte riktigt inplanerat. Får väl se om det hinns med. Nog för att det är kul att ha saker o göra, men någon gång kan det vara skönt att varva ner, bara träffa sina vänner eller familjen och bara va.

Nej, god kväll nu!
Take Care!


Kommentarer
Postat av: JoelSv

Sv. det vet jag inte :D tror att det bara finns ett Torsås ^^ varit här?

2010-11-01 @ 02:07:39
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Ellen

Snygg blogg! Gillar headen!

2010-11-05 @ 13:57:36
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0