ingen vila, ingen ro

Tjena! Haha, Onsdag idag. Onsdagar = Praktik. Denna onsdagen får tummen upp. Igår var jag arg som ett bi, en gnu eller vaför inte ett annat slags djur? Arg var jag iallafall. Något så fruktansvärt. På körkortsteorin. Kände mest bara för att hoppa på böckerna eller sakta sakta riva ut varje sida. En i taget och sedan bränna upp dem.

Tack och lov gjorde jag inte det och nu gick det mycket bättre. Faktum är att det jag hade fel på igår har jag funderat över och på mycket av det hade jag rätt idag istället. Skönt. Har suttit med teorin sedan jag kom hem vid halv sju. I går satt jag fram till halv tolv med att.

Det är mycket stressiga dagar nu. Ingen vila, ingen ro. Bara massa att göra. På gott och ont. Jag hatar att känna mig rastlös. Men denna veckan är nästan på tok för mycket. Imorgon måste jag gå upp tidigt, göra den sista delen av körkortsteorin, åka till skolan, ha en lektion, lunch, kundpass. Efter det måste jag hinna slänga i mig något att äta innan jag skyndar vidare på teorilektion och efter det blir det gymmet. Fullt upp? Yes sir! Och i helgen blir det inte mindre att göra vill jag lova.

Får göra en lista på allt så jag bara ha att bocka av. Så jag inte glömmer något liksom.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0