söndag

Hej hej hallå. Precis ätit lite lunch och innan dess strykt under massa mer i en bok med körkortsteori. Haha det känns som om rätt mycket i mitt liv går ut på just körkortsgrejer just nu. Ändå känner jag mig så jädrans osäker på det. Uch uch. Får hoppas att även jag lyckas fixa körkortet tillslut. =) 

Sista dagen på det sista höstlovet nu med. Jösses. Tiden bara springer iväg ibland. Nu ska jag fortsätta att äta färdigt min lunch och seda fortsätta med nåt annat jag behöver göra. Typ.. Körkortsteori..  haha

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: ja, faktiskt! det är inte så bra ;p man får fokusera på att gå rakt, haha! :D

2010-11-07 @ 16:37:30
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: joelSv

Sv. förlåt för sent svar :P och nu kan du läsa om min helg ^^ haha

Hur är det med dig en dag som denna då?

Du har väl inte missat att kolla på Stureplans Turken? ;D

2010-11-07 @ 17:18:02
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0