Väntar

Kul väder idag. Verkligen. Gråmulet. Bättre än igår kväll iallafall då vi både hade ösregn och åska! Fördrev då tiden med att spela kort och plockepinn med lillebror. Jag vann, även om jag inte ens förstod hur man gjorde på de nedrans kortspelet. Stark jobbat. Vi byggde även någonting med plockepinn pinnarna. Det slutade med hela vår lilla byggnad rullade iväg när vi skulle flytta på det. Vår humor? Yes sir. När åskan väl hade dragit över tittade vi på Avatar. Bra film, trots att jag sa vad som skulle hända innan de hände. Även att jag inte sett den innan eller läst om den. Någon slags talang kanske att veta helt sådär vad som ska hända. Haha

Nu väntar jag på att en vän ska höra av sig och pallra sig hit. Senare blir det iväg på ridlektion med hästen med.

Take Care! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0