22:20

Började dagen med sovmorgon, kom till skolan. Första lektionen gick fort. Skönt. Sedan ar det "lunch" (ej ätbar) efter det, endast en timmes lektion då vi fönade till en kortafton som det så fint kallas innan vi begav oss mot konserthuset för att se RENT.

Galet hur många talanger det finns i denna lilla stad. Sjukt duktiga människor var det. Jag är facinerad, och kanske något avundsjuk. Jag vet hur härlig den där känslan är, att vara på scen, känne en gemenskap med de andra och se hur det blir liv av de man övat på så länge. Det var riktigt fint gjort av dem.

Något som jag kan störa mig på, är när man sitter på en sådan här musikal. Det är människor i ens egen ålder som lagt ner hela sin själ förmodilgen i detta. Då sitter man och smsar! Jag förstår inte riktigt. men men.. Det var en väldigt fin och välframförd musikal!

Igår såg jag även alice i underlandet på bio med mamma. En bra film, vet inte riktigt om det va vad jag hade väntat mig men. Den var ändå mer än okej =)

Nu väntar sängen och imorgon bakande!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0