Söndag

Igår spenderades dagen i kalmar, iförd långklänning och gladiatorsandaler. Med solglasögonen i högsta hugg. Shoppingtur OCH shopping tur med Ebba. Hittade det mesta jag behövde. Bikini med zebraränder. Djuriskt ball. Tubtoppslinnen, ett annat linne och två lite varmare tröjor. Love it. Hittade även klänningen Natta skulle ha. I rätt storlek. Hemma var den utsåld i precis precis den storleken. Jag haffade den sista i hennes storlek. SNacka om shopping tur. Det blev sallad med bakad potatis. Ännu flera rundor i affärerna och ett avslut med italiensk glass. Mums!

Idag ringde en annan vän. Cicci. Hon befann sig i stockholm och höll i den där randiga kavajen jag så många gånger petat, kännt och klämt på. Igår fanns den bara i för stora storlekar. Hon höll den i min storlek. Halva priset. Snart blir den min. Underbart!

Nu väntar hästen ute i hagen. En liten ridtur står näst på tur. Ibland, leker livet på rätt bra.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0