Skoldagen

Det gick jättebra med att ha modell idag. Riktigt, riktigt kul var det. Bara att styla och så är defenitivt något jag kan tänka mig att jobba med i framtiden. Så äckligt kul! Som modell hade vi en kompis lillasyster. Blev jätteglad över att hon kunde ställa upp.Verkligen. Och med tanke på att hon har typ hur tjockt hår som hellst blev det skitsnyggt med en tight, stram, hög hästsvans. Sotade ögon, stor skjorta lite pösigt nerstoppad i de tighta jeansen. Till detta ett par skor med klack och ett halsband bestående av massor av kedjor. Jag gillar.  Haha nej men jag tror det blev riktigt bra faktiskt.

Annars dödar min mage mig fortfarande, ögonen svider och huvudet bara bultar. Så nu ska jag börja plugga. haha great..  Samhällsprov på fredag. Naturkunskapsläxa tills imorgon. Om moln. Bara det är lite strange.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

haha det är rätt! allt bra? :D

2010-02-17 @ 16:54:17
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

haha ecakt ;)

2010-02-17 @ 17:05:02
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0