Dagarna rullar på. .

Körlektion i morse. Det gick toppen. Efter det hade vi ett möte med projektarbetet. Det gick med toppen kan jag tycka. Efter det var det skola. Det var en färgtekniker på plats idag och pratade med oss och lärde oss en hel del nya saker inom färgen. Efter lunch hade vi modeller och satte våra nya kunskaper på prov. Det var jätte intressant. Dessutom fick jag min nya kniv, hölster och effilersax. Fint.

Så idag var en liten ljusglimt på en väldigt psykiskt jobbig vecka. Nu är jag trött som ett litet djur och ska nog hoppa i sängs. Det är ju en dag i morgon med.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

jag förstår verkligen inte det heller ! helt sinnessjukt

2010-12-10 @ 18:20:33
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0