24 September 2009

Klippte gradering idag. Typ horisontellt bakåt. Jättesvårt :O Känns inte riktigt som jag knäckt koden riktigt än. Förra veckan klipptes det ju nåt liknande, fast diagonalt framåt. Där kändes det som ´jag förstod vad jag skulle göra. Aa inte första gången den klipptes. Men andra så va det som att se det med nya ögon och allt föll på plats.

Idag färgades även min lilla mamma. Blev mer åt det röda hållet. Fast inte jätterött ändå. kan kolla om hon kan tänka sig att ställa upp på en bild närjag klippt till det i helgen med. =) Även mormor blev klippt idag.

Nu väntar sängen.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mamma Halka

Det blev så fint så mitt hår:)

2009-09-28 @ 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0