16 oktober, 2009

Hmm.. Fullt upp att göra för det mesta. Hinner inte riktigt med tiden förtillfället känner jag. Den springer i förväg utan att vänta på att jag ska hinna med.  Helt hemskt stressat.  Nästa vecka blir inte bättre. Två prov, läxor och så vidare. Ska stanna i skolan måndag och tisdag. Måndag ska modellerna till modevisningen provas. Alltså, alla frisyrer, smink och hår. Bilder på det ska även tas. Tisdag blir det föning, jag fönar Natta, Natta fönar mig. Efter det så blir det förmodligen ridning. Det ska även jobbas i veckan.

På fredagen så är planen att vi, ett helt litet härligt gäng på 6 pers åker hem till Natta för taco-kväll. Lördagen blir fotodag. I like it. Sedan väntar en hel vecka höstlov. Dock med väldigt mycket att göra . men ändå.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0