25 November

Hmm.. Fick syn på mitt avskavda nagellack igen. Inte vackert. Men men. Det blir ju morgondagens bekymmer att fixa till det xD 

Iallafall. Det är rätt mycket att göra just nu. Hela tiden är det något som måste göras. Prov, inlämningar, redovisningar osv.  Idag vaknade jag och trodde de va lördag. Ha ha. Nej så va de minsann inte.

Rullade mina långhårs permanent på dockan idag iallafall. Känns bra att ha det gjort. Även om det var länge sedan man rullade permanent så kändes det bra att de gick så pass bra som de gick ändå. Det hade inte blivit ett katastrofalt resultat om man hade haft vätska på det iallafall.

Naj. Nu ska jag nog börja dra mig mot sängen snart. =)

Take Care!


Kommentarer
Postat av: simone

Huu, det är riktigt fult det, med nagellacket där :D

2009-11-25 @ 21:17:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jag håller med dig :)



Har kvällen varit bra?

2009-11-30 @ 22:36:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0